Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Διαβάστε τι ζητάει το Υπουργείο Παιδείας για να γράψετε τα παιδιά σας στα Λύκεια

Από τις 14 Μαΐου και ώρα 10:00 έως τις 31 Μαΐου 2018 και ώρα 14:00 θα μπορούν οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, να υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης».


Οι αιτήσεις γίνονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για την «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης», μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2018-2019. ΣΧΕΤ: Η με αρ. πρωτ. 10645/ΓΔ4/23-01-2018 (ΦΕΚ 120,Β’) Υπουργική Απόφαση. 

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από τη 14η Μαΐου και ώρα 10:00 έως την 31η Μαΐου 2018 και ώρα 14:00. 

Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών την ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης καταθέτουν οι κηδεμόνες τους. Επισημαίνεται ότι α) αναφορικά με τα Γ/σια, Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών οι οποίοι φοιτούν στη Γ’ Τάξη κατά το τρέχον σχολικό έτος 2017-18 και β) αναφορικά με τις ΣΜΕΑΕ Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών που Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης Γραφεία Σχολ. Συμβούλων Δ.Ε. (μέσω των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης) Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπ/σης Δημόσια Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Πρότυπα, Πειραματικά Σχολεία ( μέσω των ΔΔΕ ) Σιβιτανίδειος Δημόσια Σχολή Τεχνών & Επαγγελμάτων info@sivitanidios.edu.gr 2 τώρα φοιτούν στη Γ’ τάξη Ειδικού Γυμνασίου ή Δ’ τάξη Γυμνασίου Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Λυκείου και επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ. Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης υποβάλλουν και οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών που φοιτούν στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου , στην Α΄ Λυκείου και στη Β΄ Λυκείο 3 

Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης καταχωρίζονται στοιχεία όπως: 
1. Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας 
2. Τα ατομικά στοιχεία του κηδεμόνα 
3. Η τάξη την οποία ολοκλήρωσαν οι μαθητές/τριες και τους δίνει τη δυνατότητα να εγγραφούν στο ΓΕ.Λ.- ΕΠΑ.Λ., το σχολείο προέλευσης και το τελευταίο έτος φοίτησης 
4. α. Η επιλογή για εγγραφή στην Α΄ Τάξη, Β’ Τάξη, Γ’ Τάξη ημερήσιων και εσπερινών ΓΕ.Λ. και Δ’ εσπερινών ΓΕΛ. β. Η επιλογή για εγγραφή στην Α’ Τάξη ή στον τομέα της Β’ Τάξης ή στην ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. ή της Δ΄ τάξης εσπερινών ΕΠΑ.Λ. 
5. Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ. 
6. Τα ατομικά στοιχεία του/της μαθητή/τριας 
7. Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται στον έλεγχο προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή κλπ) Σημειώνεται ότι: Όσοι/όσες μαθητές/τριες έχουν προαχθεί από τάξη του ΕΠΑ.Λ. έχουν προτεραιότητα εγγραφής στη σχολική μονάδα στην οποία φοιτούν. Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ. δεν δηλώνουν σχολείο προτίμησης στην εφαρμογή e-εγγραφές, αλλά τοποθετούνται σύμφωνα με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με την περιοχή της μόνιμης κατοικίας τους. Σε περίπτωση που οι περιοχές των σχολείων δεν μπορούν να καθοριστούν στο πλαίσιο της δικαιοδοσίας ενός/μίας μόνο Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθορίζονται με απόφαση του/της αρμόδιου/ας Περιφερειακού/ης Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης. 

Οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι/ες μαθητές/τριες πρέπει να γνωρίζουν ότι η κατάταξή τους σε ΕΠΑ.Λ. προτίμησής τους θα γίνει με βάση τη σειρά προτίμησης που δηλώθηκε και θα γίνει σε Τάξεις, Τομείς και Ειδικότητες που πληρούν τις προϋποθέσεις λειτουργίας τους. 

Μετά την οριστική κατάταξή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. οι ενδιαφερόμενοι/ες θα ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://eeggrafes.minedu.gov.gr και οφείλουν να παρουσιαστούν για την οριστική εγγραφή, ανανέωση εγγραφής προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται κατά περίπτωση: α. Για τα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων και β. για τα ΕΠΑ.Λ. από την 27η έως την 29η Ιουνίου 2018.  

Στην περίπτωση μη λειτουργίας του Τομέα ή της Ειδικότητας στο ΕΠΑ.Λ. φοίτησης , οι μαθητές/τριες μπορούν να μετακινηθούν στο επόμενο σχολείο (της σειράς προτίμησής τους) στο οποίο εγκρίθηκε η λειτουργία Τομέα ή Ειδικότητας και ενημερώνονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην προαναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση. Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια κατανεμήθηκε σε ολιγομελές τμήμα που χρειάζεται έγκριση για να λειτουργήσει, αναμένει νεότερη ενημέρωση μετά την 20ή Ιουλίου 2018. 

Ως εκ τούτου παρακαλούνται οι Διευθυντές των ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. να μην ολοκληρώσουν τις εγγραφές των μαθητών που έχουν κατανεμηθεί σε ολιγομελή τμήματα. Στην εξαιρετική περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια δεν κατανεμήθηκε σε κανένα ΕΠΑ.Λ., η διαδικασία κατανομής του/της θα γίνει από την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία απευθύνεται έως το τέλος Ιουνίου, όπου ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνει την εγγραφή του/της σε υπάρχοντα τμήματα. 

Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες αυτών που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή (e-εγγραφές) μπορούν να απευθύνονται στο Help Desk της εφαρμογής τηλεφωνικά ή στα email egel@minedu.gov.gr ( για τα ΓΕ.Λ.) και dialogos_eek@minedu.gov.gr (για τα ΕΠΑ.Λ.), ή στην πλησιέστερη σχολική μονάδα (Γυμνάσια, ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.) της κατοικίας τους και τις ώρες λειτουργίας της. 
Τα στοιχεία που συμπληρώνονται στην εφαρμογή και είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της εγγραφής, κατατίθενται και ελέγχονται από τον Δ/ντή/ντρια του ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. στο οποίο κατανεμήθηκαν οι μαθητές/τριες. 
Οι παραπεμπόμενοι/ες μαθητές/τριες Γυμνασίων, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι/ες περιμένουν την έκδοση αποτελεσμάτων από τη δεύτερη εξεταστική περίοδο του Ιουνίου α) εάν δεν έχουν απορριφθεί, ισχύει η αρχική Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης που είχαν ενδεχομένως υποβάλει, β) εάν έχουν απορριφθεί, τροποποιούν την Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης που είχαν ενδεχομένως υποβάλει, γ)όσοι/ες δεν έχουν υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής – Δήλωση προτίμησης για λόγους ανωτέρας βίας, έχουν τη δυνατότητα υποβολής Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης για τα ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. από την 27η έως την 29η Ιουνίου 2018. 
Οι εν λόγω ενδιαφερόμενοι/ες αφού ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην προαναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση για το ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. εγγραφής τους, θα ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων και στα ΕΠΑ.Λ. κατά την ημέρα λειτουργίας τους, από τη 2η έως την 6η Ιουλίου 2018. 
Οι αιτούντες/αιτούσες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης/διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης και υποβολής νέας κατά τις ημερομηνίες υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης. Οι μαθητές/τριες που εμποδίστηκαν να εγγραφούν για λόγους ανωτέρας βίας ( π.χ. λόγοι υγείας, σοβαροί οικογενειακοί λόγοι κ.α.) δύνανται να εγγραφούν από την 3η έως την 11η Σεπτεμβρίου 2018 στα υπάρχοντα τμήματα. 

Οι παραπεμπόμενοι/ες μαθητές/τριες στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, δύνανται να εγγραφούν από την 3η έως την 11η Σεπτεμβρίου 2018 στα υπάρχοντα τμήματα. Κατ’ εξαίρεση, οι απόφοιτοι ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. του σχολικού έτους 2017-2018, οι οποίοι επιθυμούν να εγγραφούν στη Β΄ τάξη ΕΠΑ.Λ. για την απόκτηση πτυχίου ειδικότητας, δύνανται να εγγραφούν και από την 3η έως την 11η Σεπτεμβρίου 2018 στα υπάρχοντα τμήματα. 

Όσοι δεν υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής – Δήλωση προτίμησης στις ανωτέρω προβλεπόμενες ημερομηνίες δύνανται να καταθέσουν εκπρόθεσμη Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής – Δήλωση προτίμησης από την 12η έως την 21η Σεπτεμβρίου 2018 η οποία θα πραγματοποιηθεί μετά από έγκριση του οικείου/ας Διευθυντή/ντριας Δ.Ε. σε υπάρχοντα τμήματα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 9 της υπ’αριθμ. 10645/ΓΔ4/23-01-2018 (ΦΕΚ 120,Β’) Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. 

Σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρ.21 του Ν. 4251/2014 (Α΄80 ) «Κατ` εξαίρεση, με ελλιπή δικαιολογητικά μπορεί να εγγράφονται στα δημόσια σχολεία και τέκνα πολιτών τρίτων χωρών, εφόσον: α. Προστατεύονται από το ελληνικό κράτος ως δικαιούχοι διεθνούς προστασίας και όσων τελούν υπό την προστασία της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών, β. Προέρχονται από περιοχές στις οποίες επικρατεί έκρυθμη κατάσταση, γ. Έχουν υποβάλει αίτηση διεθνούς προστασίας, δ. Είναι πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν στην Ελλάδα, ακόμη και αν δεν έχει ρυθμισθεί η νόμιμη διαμονή τους σε αυτήν». Αναφορικά με τις περιπτώσεις α, β, γ, προκειμένου για μαθητές/τριες πρόσφυγες οι οποίοι διαμένουν σε κέντρα φιλοξενίας ή σε άλλες δομές, την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής-Δήλωση Προτίμησης μπορεί να υποβάλει ο/η Διευθυντής/ντρια του Γυμνασίου για όσους/ες φοιτούν στη Γ΄ Γυμνασίου και ο/η Διευθυντής/ντρια ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ., για όλες τις τάξεις Λυκείου με τους προσωπικούς του/της κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis),αφού oι ενήλικοι/κες μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους αν είναι ανήλικοι/κες, τον/την εξουσιοδοτήσουν γι’ αυτή τη διαδικασία και προσκομίσουν: α. το τρίπτυχο αίτησης ασύλου 6 β. βεβαίωση διαμονής υπογεγραμμένη από τον διοικητή του κέντρου φιλοξενίας όπoυ δηλώνει παράλληλα την αδυναμία του ενδιαφερόμενου για την απόκτηση κωδικών ΓΓΠΣ (taxis) γ. βεβαίωση διαμονής από άλλη δομή (π.χ. στεγαστικό πρόγραμμα ,Μ.Κ.Ο., Δήμους, Διεθνή Οργανισμό). Στην περίπτωση αυτή, η βεβαίωση εκδίδεται από τον αρμόδιο κατά περίπτωση φορέα που δηλώνει παράλληλα την αδυναμία του ενδιαφερόμενου για την απόκτηση κωδικών ΓΓΠΣ (taxis). Αναφορικά με την περίπτωση δ, όπου πρόκειται για πολίτες οι οποίοι δεν έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα, την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής-Δήλωση Προτίμησης μπορεί να υποβάλει ο/η Διευθυντής/ντρια του Γυμνασίου για όσους/ες φοιτούν στη Γ΄ Γυμνασίου και ο/η Διευθυντής/ντρια ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ., για όλες τις τάξεις Λυκείου, με τους προσωπικούς του κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), αφού oι ενήλικοι/κες μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους αν είναι ανήλικοι/κες τον/την εξουσιοδοτήσουν γι’ αυτή τη διαδικασία και υποβάλλοντας υπεύθυνη δήλωση, σημειώνοντας α) τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης την οποία έχουν καταθέσει προκειμένου για τη ρύθμιση της νόμιμης διαμονής τους στη χώρα και β) ότι δεν έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες για τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα. Οι βεβαιώσεις και οι υπεύθυνες δηλώσεις/εξουσιοδοτήσεις όλων των παραπάνω περιπτώσεων μαθητών/τριών, των οποίων οι κηδεμόνες αδυνατούν να αποκτήσουν κωδικούς taxis, πρωτοκολλούνται και τηρούνται στο αρχείο του σχολείου. Επισημαίνεται ότι, σχετικά με τις περιπτώσεις α, β, γ ,δ, θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση - οδηγία προς τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων για τον τρόπο υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής – Δήλωσης Προτίμησης από την 27η έως την 29η Ιουνίου 2018. Στην περίπτωση ανήλικων ή ενήλικων μαθητών/τριών οι οποίοι/ες φιλοξενούνται σε Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας με εισαγγελική παραγγελία ή δικαστική απόφαση, την ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης υποβάλλει ο ασκών την επιμέλεια ή ο κατά τον νόμο υπεύθυνος. 7 Για τους μαθητές/τριες των ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι/ες εμπίπτουν στην παρ.3 του άρθρου 4 του ν. 4473/2017 (Α΄78 ), των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής, επισημαίνεται ότι: Α. Οι ενδιαφερόμενοι/νες ενήλικοι/κες μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους αν είναι ανήλικοι/κες καταθέτουν (από τη 25η Ιουνίου έως την 6η Ιουλίου 2018 ) σχετική αίτηση, η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει το ΕΠΑ.Λ. που φοίτησαν. Η αίτηση θα πρέπει να αναφέρει: 1. το όνομα του/της μαθητή/τριας 2. το επίθετο του/της μαθητή/τριας 3. το όνομα και το επίθετο του πατέρα 4. το όνομα και το επίθετο της μητέρας 5. το όνομα και το επίθετο του κηδεμόνα 6. την ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας 7. τον Δήμο/Δημοτική Ενότητα όπου είναι εγγεγραμμένος/η 8. πλήρη διεύθυνση κατοικίας 9. διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 10. σταθερό τηλέφωνο 11. κινητό τηλέφωνο 12. το σχολείο προέλευσης 13. την ειδικότητα και την τάξη προέλευσης 14. ότι ο/η αιτών/ούσα εμπίπτει στις περιπτώσεις της παράγραφο 3 του άρθρου 4 του Νόμου 4473(Α΄78) και ότι επιθυμεί να εγγραφεί στο ειδικό τμήμα της ειδικότητάς του, κατά το επόμενο σχολικό έτος για την απόκτηση απολυτηρίου και πτυχίου του Ν. 4186/2013. Β. Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλουν (από τη 9 η Ιουλίου έως τη 11 η Ιουλίου 2018 ) τις αιτήσεις στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Γ. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: 1. συγκεντρώνει όλες τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων 2. κατηγοριοποιεί τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων ανά ειδικότητα 3. αποφασίζει τη δημιουργία ανάλογων ειδικών τμημάτων σε ΕΠΑ.Λ. με βάση τον αριθμό των αιτήσεων ανά ειδικότητα (από τη 12η Ιουλίου έως τη 13η Ιουλίου 2018) 4. φροντίζει να επιλεγεί το κατάλληλο τμήμα σε ένα ΕΠΑ.Λ. της περιφέρειάς του στο οποίο θα γίνει συνδιδασκαλία μαθημάτων, σε περίπτωση μικρού αριθμού μαθητών (έως τη 16η Ιουλίου 2018). 5. ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους να μεταβούν στο ΕΠΑ.Λ., στο οποίο έχει δημιουργηθεί το ειδικό τμήμα ώστε να φροντίσουν για την διαδικασία εγγραφής ή μετεγγραφής τους (από την 3η Σεπτεμβρίου έως την 11 η Σεπτεμβρίου 2018). Παρακαλούνται: α) οι Περιφερειακοί Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την επιλογή των ΕΠΑ.Λ. στα οποία θα λειτουργήσουν τα ειδικά τμήματα να λαμβάνουν υπόψη τους: 1.τον τόπο κατοικίας των αιτούντων μαθητών/τριών 2. την δυνατότητα των σχολικών μονάδων να διαθέσουν χώρους (αίθουσες και εργαστήρια) και εκπαιδευτικό προσωπικό, για την λειτουργία και ένταξη ενός ειδικού τμήματος στο πρόγραμμά τους. β) οι Διευθυντές των ΕΠΑ.Λ. και οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώνουν τους ενδιαφερομένους για τον προβλεπόμενο, στην παρούσα εγκύκλιο, τρόπο εγγραφής τους στα ειδικά τμήματα των ΕΠΑ.Λ. 8 Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να έχουν να έχουν ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες σχετικά με τα τμήματα που θα λειτουργήσουν στα σχολεία της περιοχής τους, κατά το σχολικό έτος 2018-2019, έως τη 18η Ιουλίου 2018.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε & Δ.Ε ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΠΑΡΛΑ