Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέχρι και σήμερα δεν θεώρησα ποτέ ότι υπάρχει λόγος να κάνω κάποια δήλωση σχετικά με την συμμετοχή μου και τη υποψηφιότητά μου στον συνδυασμό Νέα Εποχή του κ. Νίκου Μακρίδη, γι'αυτόν ακριβώς το λόγο το κείμενό μου δεν φέρει κάποιον τίτλο.

Επειδή ζούμε σε μια κλειστή και μικρή κοινωνία πίστευα ότι είναι γνωστό ότι έχω ήδη αποχωρήσει μόλις μία εβδομάδα μετά τις εκλογές, εφόσον έκτοτε δεν συμμετείχα σε οτιδήποτε αφορούσε τον συγκεκριμένο συνδυασμό.

Πρόσφατα έπεσε στην αντίληψή μου το σχόλιο του κ.Νίκου Μακρίδη σε έναν άλλον υποψήφιο: " μέλος μιας δημοτικής παράταξης είναι αυτοί που εκλέχτηκαν σε αυτήν... εσύ δεν είχες εκλεγεί οπότε δεν θεωρήσε μέλος.." μεταφέρω τα ακριβή λόγια και γραπτά του. 

Μετά λοιπόν απ΄ αυτό θεωρώ ότι κάθε άνθρωπος που έχει τουλάχιστον τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια αλλά και κάθε υποψήφιος που στήριξε τον εν λόγω κύριο δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο παρά να ακολουθήσει τον μονόδρομο της δημόσιας πια αποχώρησής του από τον συνδυασμό Νέα Εποχή.

Απλά λυπάμαι που εξέθεσα τον εαυτό μου σε ψηφοφορία και συνέβαλα και εγώ να εκλεγεί και να αποτελεί θεσμικό παράγοντα ο κ. Μακρίδης. Και επειδή δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε όλους όσους στηρίζουν έναν συνδυασμό αλλά και τους υποψηφίους του, θέλω να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά όσους και όσες με ψήφισαν και με στήριξαν σε αυτήν την δυστυχώς άστοχη και άκυρη επιλογή μου.

Δεσμεύομαι πλέον να μην επαναλάβω αντίστοιχα λάθη... 

Νικόλαος Μαυρίδης.