Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Δεν ανέβηκε στην εξέδρα των επισήμων στην παρέλαση για την απελευθέρωση Κατερίνης, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Αστέριος Καστόρης. (ΒΙΝΤΕΟ)

Δεν ανέβηκε στην εξέδρα των επισήμων στην παρέλαση για την απελευθέρωση Κατερίνης, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Αστέριος Καστόρης. (ΒΙΝΤΕΟ)
Δεν ανέβηκε στην εξέδρα των επισήμων στην παρέλαση που διεξήχθη σήμερα για την απελευθέρωση της πόλης της Κατερίνης, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Αστέριος Καστόρης.
Σε αντίθεση με τον ίδιο, οι υπόλοιποι δυο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Μπέττυ Σκούφα και Χάρης Τζαμακλής, ανέβηκαν κανονικά στην εξέδρα των επισήμων.



Ο κ. Καστόρης μίλησε στην κάμερα της "ΑΛΗΘΕΙΑΣ" και μας εξήγησε τον λόγο γιατί δεν ανέβηκε μαζί με τους άλλους επισήμους στην εξέδρα.


Αστέριος Καστόρης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ: 

"Γιορτάζουμε σήμερα την 105 επέτειο της απελευθέρωσης της πόλης μας από τον τουρκικό ζυγό.

Τα μηνύματα που μας δίνει αυτή η επέτειος είναι ότι θα πρέπει ο Ελληνικός λαός να συνεχίζει να αντιστέκεται, να δουλεύει, να βγούμε από αυτή την κρίση και επιτέλους αυτή η χώρα να γίνει πραγματικά ελεύθερη.

Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις, έχουμε σχέδιο, έχουμε την θέληση να δουλέψουμε όλοι μαζί για να τα καταφέρουμε.

Όπως είναι γνωστό στο επάγγελμα μου ήμουν οικοδόμος και στην ζωή μου έχω χτίσει πάρα πολλές σκαλωσιές και εξέδρες.

Άρα δεν έχω υψοφοβία.

Αυτό που με έκανε να μην ανέβω στην εξέδρα, είναι ότι πιστεύω οι πολιτικοί δεν θα πρέπει να είναι πάνω από τον λαό, αλλά δίπλα και μαζί του.

Με αυτή την έννοια επέλεξα να είμαι στο πεζοδρόμιο μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο.

Δεν νομίζω ότι πρέπει να ξεχωρίζουμε με τέτοιο τρόπο ανεβαίνοντας στις σκαλωσιές."