Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Γιατί έγινα λογοθεραπεύτρια; Της Λογοθεραπεύτριας Ξένιας Ουσάκοβα.

Γιατί έγινα λογοθεραπεύτρια; Της Λογοθεραπεύτριας Ξένιας Ουσάκοβα.
Αρχικά, ήθελα να γίνω λογοθεραπεύτρια για να βοηθάω τους ανθρώπους με τα προβλήματα άρθρωσης.
Στη συνέχεια, συνειδητοποίησα πως θα γίνω λογοθεραπεύτρια για να αντιμετωπίζω διαταραχές στην επικοινωνία, το λόγο, την ομιλία, την άρθρωση και την κατάποση. 
Εν τέλει, έγινα λογοθεραπεύτρια για να δίνω λόγο και φωνή στους ανθρώπους που δεν είχαν.

Έγινα λογοθεραπεύτρια για να είμαι κυρία, μαμά, θεία, δασκάλα, γιατρός, αστυνόμος, νοσοκόμα, μανάβισσα, δημοσιογράφος, νεράιδα, μάγισσα και τόσα άλλα για τα αγγελούδια μου για να μου πουν το /s/, το /r/, τα ζώα, τα φρούτα και τα λαχανικά, τα χρώματα, τους μήνες, τα επαγγέλματα, τα επίθετα, τα ρήματα κ.α. Έγινα λογοθεραπεύτρια για να είμαι δίπλα σε κάθε αγχωμένο για το παιδί του γονιό και σε κάθε αγχωμένο για το γονιό του παιδί. Έγινα λογοθεραπεύτρια για να βοηθάω ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τις διαταραχές τους ή να προσαρμοστούν με αυτές. Έγινα λογοθεραπεύτρια για να βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια των παιδιών και των ΑμεΑ. Έγινα λογοθεραπεύτρια για τόσους πολλούς λόγους που θα μπορούσα να γράφω και να γράφω και να γράφω…

Έγινα επαγγελματίας λογοθεραπεύτρια για να μπορώ να προσφέρω νόμιμα τις υπηρεσίες μου. Έγινα επαγγελματίας λογοθεραπεύτρια για να πληρώνω τις ασφαλιστικές μου εισφορές και τους φόρους στο κράτος. Έγινα επαγγελματίας λογοθεραπεύτρια σε καιρούς που το κράτος γίνεται συνεταίρος στην επιχείρησή σου χωρίς να συμμετέχει στα έξοδα αλλά μόνο στα έσοδα. Σίγουρα όμως δεν έγινα επαγγελματίας λογοθεραπεύτρια για να έρθει ο ΕΟΠΥΥ να μου ζητήσει να του χαρίσω το γραφείο και τις υπηρεσίες μου και εκείνος να μου δίνει ένα χαρτζιλίκι όποτε έχει αλλά οι λογαριασμοί, οι εισφορές και οι φόροι να τρέχουν και να αναγκαστώ να βάλω λουκέτο! Δεν έγινα λογοθεραπεύτρια για να έρθει μια μέρα ένας οργανισμός και να καθορίσει τη διάρκεια της συνεδρίας μου και το κόστος αυτής. Δεν έγινα λογοθεραπεύτρια για να κάνω μια μέρα έκπτωση στην ποιότητα της δουλειάς μου. Δεν έγινα λογοθεραπεύτρια για να πηγαίνω στην καλύτερη του κόσμου δουλειά με το ζόρι.

Ο καθένας μας έγινε λογοθεραπευτής για τους δικούς του λόγους, όμως όλοι γίναμε λογοθεραπευτές για να δίνουμε λόγο και φωνή σε ανθρώπους που δεν έχουν. Έτσι, ομόφωνα λέμε ΟΧΙ στη σύμβαση με τον ΕΟΠΥΥ που κάθε άλλο παρά από αντικειμενικότητα και πληρότητα διέπεται. Μια σύμβαση καθαρά υπέρ του ΕΟΠΥΥ. Μια σύβαση γεμάτη από υποχρεώσεις των επαγγελματιών με καθόλου σχεδόν δικαιώματα. Μια σύμβαση που καθορίζει τη διάρκεια και το κόστος των συνεδριών αδιαφορώντας για την ποιότητα των υπηρεσιών. Μια σύμβαση που αφήνει χιλιάδες επαγγελματίες ειδικής αγωγής απλήρωτους για μήνες. Μια σύμβαση που αντί για αμοιβή δίνει χαρτζιλίκι. Μία σύβαση που αδιαφορεί εντελώς για το μέλλον εκείνων που χρειάζονται υπηρεσίες ειδικής αγωγής!

Ακολουθεί σύνδεσμος με το Δελτίο Τύπου όπως συντάχθηκε από κοινού από συλλόγους και σωματεία επαγγελματιών - επιστημόνων και νομικών προσώπων που παρέχουν υπηρεσίες Ειδικής Αγωγής:

http://www.selle.gr/news.php?nid=158

Ο πολιτισμός ενός κράτους φαίνεται από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα άτομα τρίτης ηλικία, τα άτομα με αναπηρία και τα ζώα!